fredag 7 oktober 2011

En fredag i oktober.

Oj oj oj vilken start det blev idag. Justin vaknade redan kl 06.00 så när det var dags att gå till dagis 08.30 var han trött och grinig. Ville inte borsta tänderna och slängde sig på golvet.
Stressad mamma som ska försöka förhandla om något som inte är förhandlingsbart......slutade med att jag gick ut genom dörren och ställde mig utanför och väntade en stund. Då kom han och öppnade och ville borsta tänderna. Att det ska vara så svårt......man måste ju borsta två gånger om dagen. Antar att det inte var sista gången i hade denna fight.


Efter detta lilla drama var det dags att åka till Lidingö för att jobba på Aces. Eftersom jag bara är där två dagar i veckan så har det alltid kommit in något nytt spännande varje gång jag kommer dit.
Dagens favorit blev denna fantastiska tröja från Jumperfabriken. Finns i orange, beige och ljusblå.
Så fantastisk fin.
www.acessverige.se










Sist men absolut inte minst mina vänner.
Ni har väl inte glömt stödja Rosa Bandet. En lite slant som kan göra stor skillnad för dom som drabbas.
Läs om Anna som drabbats på www.blogg.amelia.se/cancerbloggen.
Har träffat Anna och hon är en fantastisk person som försöker hålla humöret uppe och uppleva en massa spännande saker även om vardagen just nu är väldigt tuff för henne.

Hej så länge och ha en underbar helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar