torsdag 9 februari 2012

Vilken morgon

Hej hopp och god kväll. Ja detta inlägg gjorde jag i morse men som ni förstår så blev det något knas och det kom inte ut.........ja jag är ju inte förvånad med tanke på hur dagen började.......
Jag tar nya blogg tag i morgon, nu väntar soffan

Fy vilken morgon vi har haft och stackars Mattias fortfarande har. Började lugnt och fint tills vi skulle iväg. Mattias startade och skottade bilarna och när vi sedan skulle åka hade Mattias bil låst sig, med nyckel i och på.!!!!! Jag fick slänga mig i bilen och köra Justin till farmor eftersom dagis är stängt idag. Stackars Mattias står nu hemma och väntar på låssmeden. Batteriet i extra nyckeln hade tagit slut. Typiskt eller hur. Ja ja nu kan dan bara bli bättre. Va rädda om er i kylan!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar