lördag 4 februari 2012

Avsked, längtan & Melodifestival......

God kväll kära vänner,
Ja då är Kin snart i luften på väg hem till sina barn.....måste erkänna att jag längtar efter mitt lilla busfrö hemma MASSOR. Men i morgon kväll får jag träffa honom, så mysigt.


Kin och jag på väg till vår monter i morse.....


Ja vi har verkligen haft jätte kul dessa dagar och jag är glad att ha förmånen att få jobba med detta härliga gäng. Inte en tråkig sekund. Det är mycket skratt men så fort det kommer en kund är alla oerhört proffsiga.
Här är vi alla tjejerna, från vänster Johanna, jag, Annki och Kin. Vilket team!!!!

Johanna gör alla reklambilder för Hettemarks och hon är alltid så fin. Många av er kanske inte känner till Hettemarks, men om ni frågar någon dam i er omgivning som är lite till åren så är jag säker på att hon har eller har haft en kappa från Hettemarks. Idag gör man kappor och jackor för både  yngre och äldre.



 Nu sitter jag på rummet och slappar en stund innan middagen. Bloggar och tittar på TV. ( det har det inte blivit mycket av sedan jag kom hit )

Ikväll efter middagen blir det Melodifestivalen för oss tjejer på Annkis rum. Undra vilka av dessa som går vidare. Jag har inte hört någon av låtarna eller läst några förhandstips så det blir riktigt spännande.......... vilka hejar ni på??????


bild lånad från Svt.se

Deltävling 1 i Växjö den 4 februari 1. Sean Banan – "Sean Den Förste Banan"
2. Abalone Dots – "På väg"
3.The Moniker– "I Want To Be Chris Isaak ..."
4. Afro-Dite – "The Boy Can Dance"
5. Dead by April – "Mystery"
6. Marie Serneholt – "Salt And Pepper"
7. Thorsten Flinck – "Jag reser mig igen"
8. Loreen – "Euphoria"

Vi hörs senare!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar