tisdag 28 februari 2012

Ocky goes Årsta........

Hej på er,

Hunnit med ett trevligt möte på Barnaskaran i Årsta som kommer ta in mina Ocky kläder. Så glad för det såklart. Träffade trevliga Marina Pååg som är ägare till butiken. Fick hennes butik rekommenderad via en gemensam vän. Nätverk......älskar det som bekant. Klicka här och kolla in deras hemsida


Barnaskaran är en butik med både secondhand och nya kläder, perfekt mix tycker jag.
Ocky kommer finnas där senast nästa vecka, jag lägger ut på bloggen när det är på plats.

Mössor i turkos, cerise, grå och svart


 


T-shirt och College i flera färger



Nu väntar jag på svärmor som ska komma och göra kroppkakor. ( har ingen aning om hur man gör det och gillar det inte heller, men det är Mattias favorit ) Så hans snälla mamma kommer såklart hit och fixar idag när han fyller år. Vi som inte äter det ska få lasagne ( som jag faktiskt gjort ) hi hi....


1 kommentar:

  1. Kroppkakor är jättegott! Vilken lycka när han får sin favoritmat på födelsedagen. :-)

    SvaraRadera