fredag 24 februari 2012

På benen igen......

Nu får det vara slut med sjukdomar i detta hus!!!!!!!!!! Vi har varit sjuka till och från sedan jul.
Nej ut med alla dom och in med våren, idag känner jag att den verkligen är på gång.

Skulle kommit igång och tränat idag efter all hosta men gårdagens bakslag satte såklart stop för det, ni laddar jag inför nästa fredag istället.

Har faktiskt hunnit att vara och vecko handla på morgonen och nu en kaffe och invänta vad den lilla prinsessan ska heta. Jag hoppas på Alice, det hette min fina mormor i andranamn. Hade vi fått en dotter när vi fick Justin skulle hon fått heta Alice. Saknar min fina mormor när jag ser detta kort..... Hon var världens piffigaste in i det sista, på detta kort är hon nästan 90 år.

Ha en fin dag så hörs vi i kväll.......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar