onsdag 22 februari 2012

Lika som bär......

God morgon i halkan......vilket väder det är. Glashalt och underkylt regn. Var en bedrift att ta sig till dagis med bil för att inte tala om dom mammor som gick dit.....ta det FÖRSIKTIGT när ni går ut idag, på med broddarna!!!!!!!!!


När jag tittade på Top Model Sverige igår blev jag så full i skratt. Victoria som är med är ju så sjukt lik Gunilla i Svenska Hollywood fruar. Har dom något släktskap tro?????


 Det är något när dom pratar som gör att dom är slående lika.......kanske en hemlig dotter??????
Men det är klart man brukar ju okänd tvilling någonstans..................


Vet inte hur det är med era händer nu när det är så konstigt väder. Kallt ena dagen och varmt ena. Min händer spricker totalt och jag få en massa småsår. Har provat en massa olika handkrämer i flera år men har nu äntligen hittat en som är super. Pepair från Apoteket.......Ett bra tips.

Ha nu en fantastisk dag. Nu ska det jobbas för full, har en massa saker att fixa idag........

1 kommentar:

  1. Den där klarar jag mig inte utan.... Men prova Rituals handscrub (den är som mask på samma gång) och sedan handcreme efter det...

    SvaraRadera