söndag 26 februari 2012

Skilsmässa & Ikea


Oj oj oj, i em fick jag för mig att åka till Ikea men tänkte först inte riktigt på att det är lönehelg.........men det blev jag väldigt påmind om när jag kom dit. Det var folk precis överallt och trotts att kl var närmare 16.30 så välde dom in genom dörrarna.

Mammor och pappor såg osams ut och ungarna gallskrek........Men jag undrar ibland om man absolut måste åka båda två.??????är det inte bättre att den en är hemma med barnen eller hittar på något mer barnvänligt????? kan nog bli en del skilsmässor efter dagens Ikea besök.
Själv var jag glad att jag bara hade Ella och en kompis med mig och Justin var på sitt favoritställe Ishallen med Mattias.

Köpte lite smått och gott, en ny matta, lite förvaring till Justins rum och värmeljus såklart.
Passade också på att kolla in Ikeas Vår/sommar utemöbler. Man hade gjort en massa fina uterum så fick mig att längta ännu mer till våren och sommaren.
Kolla in dessa.......

Såhär trevligt kan man göra på balkongen....


 Denna är min favorit, tyvärr blev bilden lite suddig..
Finns en stil för alla smaker.......



 Denna fina kruka vill jag ha i vår, bara 129 kr och i en fantastisk turkos färg.
 Visst längtar man efter våren......
Nu blir det att slappa i soffan ett tag och ladda inför jobbet i morgon.
Ha det bästa!!!!!!!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Vad fint det är på IKEA i Stockholm. Var inne en snabbsväng på IKEA i Linköping idag, men det är inte så fint. Men det är förstås mycket mindre än IKEA i Stockholm. Ha en bra måndag! :-)

    SvaraRadera