tisdag 7 februari 2012

Hello friends!!!!!!

Hej!

Dagen på modemässan är över och jag han hem innan Justin skulle sova. Nu ligger han här bredvid mig i soffan och sussar så gott. Jag bloggar och kollar Top Model som faktiskt tagit sig i kragen ikväll. Var rätt besviken efter första avsnittet men idag är det so far riktigt bra.



Japp mässan är det som gäller resten av veckan..........
Vägg i vägg med oss på Hettemarks håller trevliga Ebba HårlemanHårleman Agenturer till.
En supertrevlig kvinna med följande märken i sin portfölj


Själv fastnade jag för några fina skinnjackorna.....................


 Båda av märket Onstage Denmark......


Detta blev också en favorit, jag som letat väska så länge. Kanske ska satsa på den!!!!!!!!!!!!!!!


Fina kuddar to die for...............


Det här var ju bara ett lite smakprov, finns så mycket mer i Ebbas monter. Titta förbi om du är inköpare.

Nej nu ska jag kolla vidare på TM och se hur det går. Ha en trevlig kväll. Kram!!!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar