onsdag 29 februari 2012

Lite nyfiken.......

God kväll......
Mattias och jag sitter vid varsin dator och jobbar.....och kollar den hemlige miljonären. Inte speciellt socialt men så är det när vi båda är egenföretagare och har andra jobb. När ska man hinna allt.....
Justin sover gott och de stora barnen sover hos kompisar.



Jag har gått igenom min almanacka fram till augusti, känns lite hemskt att sommaren redan var över. hi hi. Men det är mycket som ska skrivas in, hur vi jobbar vem som hämtar, lämnar, när dagis stänger tidigare, utflykter, kvällsjobb, etc etc......känns skönt när det är gjort.




Men nu är jag lite nyfiken.......helt plötslig har jag fått väldigt mycket läsare i USA, och nu undrar jag givetvis vilka ni är????? några misstänker jag är gamla skolkompisar som bor Over There sedan många år. Men vilka är ni andra tro?????

Ha en fortsatt trevlig kväll......oj va mycket klockan är redan. Snart dags att sova. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar