måndag 6 februari 2012

Fler paket i lådan.......

När jag kom hem igår sov min lille prins......jag som längtat så efter honom. Men han hade somnat i soffan så jag kurade upp mig där. Å dom e ju så mysiga som små när dom sover och luktar gott.


Alla vi som ställde upp för Love Forever på Formexmässan fick idag ett paket i lådan som tack för hjälpen. Jag fick denna fina tunika och............

Den här virkade ponchon i dova pasteller, blir perfekt till våren. Tusen tack!!!!

Sen kom det ett paket från Ellos, jag beställde faktiskt detta fina linne och tröja i velour. Perfekt när man myser omkring hemma. Blev faktiskt riktigt nöjd


Sen ligger denna på önskelistan .......har reda den lilla fåtöljen men nu vill jag ha fotpallen.
Skulle passa perfekt här hemma.


Ja nu är det bara att börja förbereda sig för morgondagen då modemässan är i Stockholm drar igång och jag 6 dagar till med Hettemarks. Det roliga är att Kin som var med i Köpenhamn också kommer att jobba 2 dagar där......så kul.


Ha en underbar kväll!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar