söndag 6 november 2011

Tillökning!!!!!!!!!

 Nu har jag äntligen fått till det......jag har fått tillökning i teknikstallet. En Ipone, va på tiden tycker många som skrattat åt min gamla telefon. Men nu är det färdig skrattat........
Tur jag har en sambo som är fena på datorer och synka hit och dit. Jag hade aldrig fått igång det här själv. Vit och fin är den också :)



Tidigare i dag har vi hunnit med en hel del, startade tidigt med utmaning veckohandla med 2,5 åring Phu säger jag bara. Nu har han kommit på att det är jätte kul med egen vagn och svischade fram mellan hyllorna. Jag var helt genomsvett innan uppdraget var avklarat.
Veckohandla är dessutom toppen tycker jag. Planerar mat för varje dag, och det blir dessutom väldigt lite mat som måste slängas.


 Kolla vad fort det gick, det var det jätte kul att springa mot mammas vagn och krocka.....:)

 En lite stund stod han still innan det var dags igen, var få dom all energi från??????????
 På eftermiddagen åkte vi till leksaksaffären för att leta present till lilla Julia som fyller år den 9 nov. Samtidigt fick lilla vovven nosa på Jusitns puck, det tyckte han va kul :)

    Ett besök på Mc Donalds, det hör inte till vanligheterna. Men ibland kan det var smarrigt.

 Sen ett besök på HM, så trött på alla T-shirts och toppar jag har. Urblekta, urtvättade och fula. Nu åkte dom ut och jag laddade upp med ett gäng nya.

1 kommentar:

  1. Ja det där med egen kundvagn känner jag igen haha, Jag får springa runt och leta som en galning ibland efter att barnen haft så roligt och faktiskt glömt bort att mamma är med!! Sen är det inte kul att folkets elaka blickar om att barnen är i vägen eller så.. Puh, jag ser ut som en blöt hund när jag går ut från affären!!

    SvaraRadera