söndag 27 november 2011

Advents & bonusmys!!!!!!


 1:a advent, tänk vad fort tiden går, jag tycker det precis var jul. Är det ett tecken på att man börjar bli gammal tro?????????? Hur som helst så började vi dagen med att baka pepparkakor. Justin tog såklart på sig sin pepparkakshatt.



Storasyster Ella hjälpte också till och så till att det blev fina pepparkakor..............



Sähär glad blir man när man är klar <3

 Även pappa Mattias gjorde en insatts, trots att han inte se så glad ut.

 Sen åkte min bonus dotter Ella och jag iväg på lite bonustid. Så mysigt att få lite egentid med henne. Först var hon bara trött men jag tror faktiskt att även hon uppskattade vår lilla tur.
Vi skojade till det och köpte en rattmuff till min bil, det är så kallt om händerna nu på vintern. Jag är supernöjd.....


 Sedan inhandlade vi lite schampo, hårinpackning och spray till Ella, så nu fixas det för fullt i badrummet. Nytvättat hår, fönat och nu plattas det. Man måste ju vara fin när vi snart ska åka iväg på Elias hockeymatch.


 Fika blev det på trevliga Chilla Inredning & Café på Port 73 i Haninge. Jätte mysigt ställe som jag varmt kan rekommendera.


 Titta här vilken rolig hund.......det är en dörrstopp. Så kul!!!!! perfekt julklapp. Den fanns också på Chilla Inredning & Café.


 Och lite småprylar till Justins julkalender, svårt att hitta småsaker till killar. Till tjejer finns det ju HUR mycket som helst. Men det här är i alla fall en början.



Efter matchen ikväll mumsar vi på pepparkakor.


Vi ses i morgon när det är dags för en ny härlig vecka.
Nu får vi hoppas att Berit inte får oss att blåsa bort i natt........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar