söndag 20 november 2011

Som på julafton.....

Åh idag är jag lika förväntansfull som ett barn på julafton.
Ikväll får jag träffa min lille älskling, jag längtar så hjärtat värker.
Ska bli så härligt att få hålla hans lilla kropp i mina armar. Sovit riktigt dåligt i natt, sådär som när man väntar på något....

Jag är dessutom usel på att njuta av sista semesterdagen, nu är jag redan hemma i tankarna och börjar tänka på jobb och alla måsten.
Advent redan nästa söndag!!!!!! var i allt kaos i källaren finns dom sakerna. Ja ni ska få se i veckan vilken oordning det är i vårt förråd, suck!!!
Nu är det snart frukost om jag bara lyckas väcka mannen, sen blir det packa och en lunch på stan innan vi styr mot flygplatsen.
Ska verkligen försöka njuta några timmar till.
Hörs sen alla fina människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar