måndag 21 november 2011

Matförgiftad...............

Jaha........jag som tyckte jag kom hem utvilad och fräsch men nu känner jag mig sådär!!!!!!!!!

Återseendet med Justin på flygplatsen var såklart fantastiskt, kom springande emot mig och ropade mamma. Satt sedan och höll mig i handen hela vägen hem :) min lilla älskling.

Men vi han inte mycket mer är komma hem och jag skulle lägga mig för att orka upp tidigt idag och jobba. Fick så ont i magen och började må illa, ja sen kan ni ju lista ut resten...........
frossa och få timmars sömn inatt.
Antar att det var burgaren på T.G.I.F som jag tryckte i mig till lunch igår......

Ja all ork man hade innan är nu som bortblåst och jag känner mig helt utmattad. Blev såklart inget jobb idag. Gurrrrrrr!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar