lördag 5 november 2011

Oj vad mycket man kan hinna med på en dag!!!!

Vilken dag Justin och jag har haft. ( Mattias är på hockeyturnering med Elias )
Vi började med att sälja ett badkar på Blocket......vilken toppen start, jag älskar blocket och tradera.

När vi var i källaren hittade Justin såklart ännu  mera hockeysaker, BENSKYDD, som givetvis är allt för stora.


Sen åkte vi in till stan till våra vänner Kin, Jane och Julia. Vi började med lek i parken.......

               Även Kin passade på att prova alla roliga saker, till barnens förtjusning.

 Inte skratta sa jag till barnen och då blev det såklart två stora skratt, vilket enkelt trix.......

                                När vi kom in blev den god smootie, hemma gjort såklart.

 När vi kom hem igen tog vi en promenad till vackra Skogskyrkogården, så fint en kväll som denna. Tände ett ljus för alla som vi saknar så mycket att det värker i hjärtat varje dag.
En fin stund att minnas. Justin tittade spontant upp mot himmelen. Ett fint ögonblick.

 Kvällen var bara ung när vi kom hem och jag satte igång att göra köttbullar. I morgon kommer ju bonusbarnen igen och det är dags att börja ladda med mat för veckan.

               Jag gjorde med finhackad lök, dijonsenap och persilja. Blir riktigt gott.

 
Jag steker mina köttbullar i ugnen, går så snabbt. Drygt 10 min sen är det klart och man slipper en massa kladd. Nu är det bara att servera i veckan............... 60 st blev det :)


Nu är det dags att krypa upp i soffan och mysa en stund, det är ju lördagsmys!!!!!!!!!!!

Sedan mitt favorit program Så mycket bättre. Ha en underbar kväll så hörs vi i morgon. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar