tisdag 15 november 2011

Lite smått och gott!

En hel dag med min lilla älskling......så mysigt. Ingen stress och inte så många måsten. Bara lite kvalitetstid tillsammans innan Mattias och jag åker i morgon.






Efter frukost åkte vi ut till butiken Guapos i Lidingö Galleria för att leverera Ocky kläder. Där träffade vi supertrevliga Eva som äger butiken. Hon är alltid SÅÅÅÅÅÅ snygg och trevlig.
Ja så nu finns det både mössor, t-shirts och college hos henne. Titta in om ni har vägarna förbi :)



Efter det blev det några ärenden i stan och en sväng till Kin som bjöd på kaffe, och Justin fick lunch.
Sen till affären där Justin skötte det hela. Allt utom betalningen, då fick mamma rycka ut........


Mysig kväll hemma med lek, bus, bad och en lite ängel som somnade redan kl 18.30. Vem vet han kanske vaknar snart igen.........



Och jag har nästa packat klart, bara några småsaker kvar. Ska fixa det nu för det blir en tidig morgon.



Hit till Prag bär det av i morgon. 5 dagar bara Mattias och jag, ska blir så underbart och jag är säker på att Justin får det bra med farmor och farfar som kommer med sitt pick och pack i morgon kl 06.00 och flyttar in :). Vet inte riktigt hur det kommer fungera med bloggandet därifrån men ska försöka göra några inlägg, annars hörs vi om några dagar. Tjingeling............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar