tisdag 29 november 2011

Ditt och datt!!!!!!!!!

Ja min morgon kom ju av sig lite av den hemska artikeln i Metro så jag orkade inte skriva så mycket men här kommer lite mer om dagen.

I morse var det uppstigning tidigt, locka håret, sminka mig och iväg på casting på Movie Mall.
Var och tog lite bilder inför ett ev jobb nästa vecka, ja vi får se hur det går, var ju inte bara jag där.


 Den här snyggingen hade dom i sin lokal, en sådan skulle man ha hemma och kliva i dom dagarna man känner sig grå och tråkig :)))))))) hi hi.


Dagen har jag sedan tillbringat ute på Lidingö och Aces, kul nu börjar det bli dags att få slå in fina julklappar. Anneli som äger butiken är så duktig på att har fina kartonger, snören etc.

Nu är det dags att slå in småpaket till Justins kalender. Jag kommer dock hänga en varje dag i hans lilla gran för risken om jag hänger upp alla är väl att han öppnar alla på en gång :))))
Hoppas inte min PT ser lilla lussebullen som jag syndar med under inpackningen.....

På tal om det så har jag fortfarande sådan fruktansvärd träningsverk att jag knappt kan sätta mig ner, nu måste det gå över två dagar kvar sen ska jag dit och manglas igen.......

Vi hör i morgon!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar