tisdag 22 november 2011

Julen är som mysigast innan jul......

Jag tycker att julen är som mysigast innan jul, redan igår satte jag upp advents stjärnorna även om en del tycker att det får man inte göra förrän på lördag. Det struntar jag i, det är ju nu man behöver lite ljus i det gråa vädret. Och dessutom är Justin så förväntansfull på julen i år. HÄRLIGT!!!!!!!

 Det blev dessutom en ny tomtedräkt och en lite julgran, ja det är klart att han fick sätta upp den idag, han är så stolt över det, så den fick en stor kram när syster Ella och han byggt ihop den. Super bra 79 kr på Clas Ohlson, inkl lampor, kulor, glitter och en stjärna. Går på batteri.

 Jag passade på att springa förbi en skoaffär idag, behöver verkligen nya vinterskor. De två sista vintrarna har ju slitit ut mina förra totalt. Nu är bara frågan vilka man ska ha...... dessa??????


Kanske dom här????????????????????


Eller?????????????????

Dom här va snygga................
Eller så slår jag helt enkelt till på dessa............

Kram på er och trevlig kväll. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar