torsdag 5 juli 2012

Två trötta.......



Hej kära vänner,

Hoppas ni har haft en bra dag. Själv har jag precis kommit hem efter en dag i butiken. Eftersom jag varit själv var det två trötta fötter som klev innanför dörren. Har haft fullt upp i stort sett hela dagen.
Nytt nagel lack behöver jag också ser jag.......



Fick besöka av fina vännerna Kin och Karoline i butiken, var så länge sedan jag såg Kin att jag glömde ta ett kort...ja så kan det gå. Men här är en tidigare bild på oss... som vanligt blir det knas när vi ska ta kort på oss själva....


Av Karoline fick jag detta goda bröd och marmelad som jag nu har mumsat i mig med lite te......


Nej nu kära vänner ska jag slänga mig in i duschen för att sedan slänga mig i soffan och kolla in vad Ernst har för sig i sommar........
Tjingeling!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar