måndag 14 maj 2012

Lyxig måndag

God morgon mina vänner.....

Ännu en dag med sol och jag och Justin har en lyxig mamma son dag. Jag har möjlighet att jobba hemifrån ikväll istället.
Min bonusdotter Ella och hennes klass ska till Skansen idag och behövde ytterligare någon vuxen med sig. Ja det är kanske inte så mycket mitt sällskap hon är ute efter, men tycker det är mysigt att Justin är med. Så varför inte, det blir mysigt att följa med dom dit.
Det blir tunnelbana först och sedan båt över till Djurgården, bara det tycker Justin är toppen.

På vägen hem ska jag titta in på Åhlens och se hur denna bikini ser ut live. Jag älska marinblått och turkost. Tror bara den kostar 79 kr delen så då kanske jag ska slå till på hatten också eller vad tycker ni? ( Bild kommer från ahlens.se )


Ha en härlig dag......snart är det helg igen!!!!!

1 kommentar:

  1. hej fina du.

    Hoppas ni har haft en urmysig dag på Skansen.

    Åhh...va fin bikinin va. får alltid lite ångest när sommaren kommer eftersom man vet att man ska i en liten bikini och tyvärr har man väl inte fått den fagraste kroppen efter 3 kids..ha ha..sj gillar dom som har boxertrosor så att de täcker lite av röven.

    förresten har lagt upp en bild på killarna i sina fina mössor dom fick av dig. har även skickat en bild till din mail som du lagt upp här så ja hoppas de blev till rätt =)

    http://ninniejohanna.vimedbarn.se/mina-ocky-killar/

    ha en underbar kväll

    Kram

    SvaraRadera