måndag 2 april 2012

Erbjudande till er som läser.....

God kväll, snön vräker ner utanför och man kan tro att det är veckan innan jul.....fy. Jag har frusit hela dagen och börjar känna mig förkyld och ont i halsen. Justin och jag har tagit en varm dusch och nu sitter vi i soffan. Han kollar favoriten Toy Story och jag passar på att skriva några rader till dig.


I dag fick jag mail med ett fint erbjudande till alla er som läser min blogg. För en månad sedan var jag ju hemma i Borås på besök och var med när barnbutiken Skattkammaren invigde sina nya lokaler på Österlånggatan i Borås. Nu har dom även gjort om sin webshop och erbjuder er läsare 10% rabatt på hela ert första köp om ni anger rabattkod: AD12. Dom har alltid fraktfritt vid order över 300 kr. Här kommer ni direkt in på shopen. Det finns en massa fina märken, även mitt Ocky så passa på.......


Även den här roliga kom i brevlådan idag, då vet man i alla fall att det går åt rätt håll och att våren och sommaren snart är här. Gröna Lund!!!!!!!


Den 28 april åker vi dit och kollar in läget.....i år tror jag Justin kommer tycka det är riktigt roligt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar