tisdag 27 mars 2012

Modevisning och grön sörja....

God morgon, idag blir det en rolig dag....
Först några timmars jobb i butiken på Lidingö och ikväll har vi anordnat en visning för 150 av våra kunder på Foresta som också ligger på Lidingö. Det ska bli jättetrevligt. Vi har fixat jätte fina goodie bags och en massa fina vinster från våra leverantörer. Modellerna blir flera av våra kunder, lilla jag och min fina vän Kin ( hon börjar snart bli proffs på det här )


Ja jag är nu inne på min tredje dag av min min må bra kur från Sportoapathy....och vet ni vad den gröna sörjan smakar fortfarande apa men man vänjer ju sig......och jag tycker att jag börjar märka skillnad. Magen är inte så uppsvullen och jag mår bra av att inte äta så mycket mejeriprodukter. ( dock fortfarande en kopp kaffe med mjölk om dagen )

Ha en underbar dag så hoppas jag ni orkar kika in lite senare.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar