onsdag 18 januari 2012

Helrenovering


Hej kära läsare,

Idag har jag tillbringat 4 timmar hos min frisör. Toning, klippning och fixat min naglar. Så skönt nu när jag har några veckor av mässjobb framför mig. Såhär långt var mitt hår när vi började klippa. Mitt hår växer så himla fort så idag kapade jag faktiskt lite mer än en decimeter.


Sähär blev det färdiga resultatet, inte SÅ stor skillnad kanske mer än på längden. Men jag är i alla fall jätte nöjd.


Här är min trevliga frisör Michael, det är han som äger Michael & Frisörerna på Götgatan.
Michael berättade att senaste hårtrenden från USA nu är Ombre Hair "utväxttrenden" nu äntligen blir man inne...... hi hi. Ja det blir något att testa vid nästa besök.


Michael var SÅ snäll och skickade med en lite present, fick denna fantastiska box med hårolja och ett guld puder man kan spraya i håret till fest, Orofludio Gift Box.. TACK SNÄLLA!!!!


När jag var klar med håret flyttade jag över till bordet bredvid ( till Lucas, faktiskt först manliga nagelteknologen jag varit hos ) och fick mina naglar fixade. Innan jag fick barn hade jag alltid fina naglar men sen har det liksom inte varit någon idé. Men nu kände jag att det var dags för lite glamour......... känns så skönt att ha fina naglar igen. Här hittar ni länken till honom med priser etc. J


I morgon bär det då av till Formex. Har ni vägarna förbi får ni gärna komma och säga hej. Jag finns i monter A36:23 Aces, men vid tvåtiden finns jag i monter A39:10 Love Forever för att visa lite kläder. Vi blir ett bra gäng tjejer som visar. Johanna Toftby, Hanna Graaf, Annika Ljungberg mfl. Hoppas vi ses!!!!!

Kom på nu att jag glömt informera om hur det går med sova på dagis. Mån, och tis har han sovit 30 min och somnat ca 19.30 här hemma. Idag när jag kom till dagis stod det EJ SOVIT på listan......hurra hurra, han hade bara legat och vilat en stund när dom andra sov. Nu somnade han utan problem kl 19. Detta blir toppen för hans nattsömn.

tjingeling!!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar