lördag 3 december 2011

En lördag i december



Jaha vad hände med rimfrosten och julkänslan jag hade i morse??????????
Här i Stockholm är det nu regnstorm..........
Usch och fy tur man inte ska vara ute ikväll utan inne på trevlig fest.

I övrigt har dagen varit kanon....














Har som jag skrev i morse har jag jobbat på Aces på Lidingö idag,  jobbar en lördag i månaden och det är ju helt ok. Jag har i stort sett jobbat varje lördag i nästa 10 år när jag var på lotto så en i månaden är ju ingenting.
Dessutom är det alltid lite extra mys på lördagar. Anneli som äger butiken bjöd på god lunch från nyöppnade fiket No 16 på Linnégatan 16. Vilka mumsiga saker, värt ett besök om ni har vägarna förbi.


När jag ändå var på Lidingö tittade jag in på Guapos som också fått leverans av Ocky. 



När jag kom hem hade Mattias fyllt på ved, SÅÅÅÅÅ skönt nu kan vi elda igen när kylan kommer. Jag älskar att tända en brasa på morgonen och kvällen. MYYYYYYYS!!!!!!
Nej nu ska vi svira om, det nalkas ju fest!!!!!!!! bilder från den kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar